Gus Dur sang waliyullah dan Nasehat Saktinya

Sebagai rakyat  Indonesia dan umat Islam Nahdliyyin khususnya, pasti tidak asing dengan sosok beliau Abdul Rahman Wahid (Gus Dur ) Presiden ke empat Indonesia dari tahun 1999 dampai 2001 yang namanya selalu ada di stiker, lukisan pada mobil, bahkan foto dinding.

Beliaulah salah satu presiden yang  berjiwa santri atau orang pesantren, bertempat di pondok pesantren Tebuireng Jombang , Jawa timur yang hingga kini dikenang banyak orang dari kalangan bawah hingga kalangan rakyat intelektual , yang paling dinanti2 oleh kita adalah wejangan dan cerita-cerita beliau yang menggugah semangat bagi pendengarnya. Diantara wejangan beliau yang masih terekam dalam sebuah cerita dan media sosial diantaranya .

NASEHAT GUS DUR....

Orang ngotak-ngatik Qur'an dan hadist itu punya dasar dewe-dewe, tapi Pancasila ojo diotak-atik.sebab pancasila itu payung bersama.
Naliko dulu ribut masalah pancasila,ono sing takon karo Bung Karno,pancasila ki bener ora to?
Akhire Bung Karno jawab:yo kono takon karo Kyai Hasyim..
Jaman semono sopo sing iso ngalahke pintere Kyai Hasyim.Kyai saiki rata2 ming apal 4-5 hadist ae wis pamer,kemlinti karenaberubung Kyai Hasyim itu hafal Kutubusittah ,kan ora perlu amer?!,ora tau trocol dalil...makane NU iki ora tau umuk muni: (kami berbangsa dan bertanah air).

Lha wong sing duwe bongso wong NU kok..sing biyen perang belo bongso yo wong NU,sing tumpah darah yo wong NU,sing ngajak bedo karo belanda yo wong NU.makane NU ki ra tau umuk.koyo sampean nek wis apal karo bojone kan yo ra mungkin diumukke iki lho bjoku..lha nggih to?!..dan wong nek wis apal karo bojone kan yo ra perlu to rono-rene gowo fotone bojone samar nek lali...wong apaaaal soale..nah,NU niku ngoten niku..?!
Dadi naliko Bung Karno ditanya sama Kyai Hasyim soal pancasila,Kyai Hasyim bertanya: iki sila Ketuhanan yg Maha Esa entuk seko endi?
terus Bung Karno jawab: niki saking Qulhuwallohhu Ahad Kyai...?
Kyai Hasyim jawab: o yo wis bener...dadi sak tebo-tebone NU ki barang bener.dadi arep mencok nang ngendi wae,model opo wae yo ra perlu di pikir iki bener opo ora?!yo mesti beneeeer...
Jadi dulu kanjeng nabi pernah berkata bahwa sesuk akhir zaman bakal lahir uwong sing ngalim, bener secara syar'I sing iso ngalahno konstantinopel.jenenge sultan Muhammad..
nah Sultan Muhammad niki ketika indonesia di jajah portugis,menurut Sultan Muhammad secara isyarohe indonesia iki kudu dadi negoro sing kuat islame...
nah, akhire karena berhubung sultan muhammad ini adalah ulama' as'ariyyah,maka sultan muhammad juga mengirim ulama2 as'ariyyah untuk mengislamkan tanah jowo sampai akhirnya jadilah tradisi walisongo..
makane terus muncul VOC itu...
Jadi yg memegagang kemandirian budaya bangsa ini dulu adalah nasionalismenya bung karno dan Nahdhotul Ulama'.
Agar apa?
Agar supaya budaya indonesia ini tidak bisa diambil oleh bangsa lain..
nah,mereka2 yg datang akhir2 ini kan ingin memisahkan kita dari kemandirian budaya bangsa ini..bedug disalahke,jare dalile bedug bid'ah..
Lha bedane bedug karo spiker ki opoo to..wong podo2 ming gawe ngundang uwong. wong bedug yo dudu syareat.
mulo berhubung bedug kuwi dudu syareat,arep ditabuh bocah cilik yo oleh,ditabuh wong edan yo oleh..
tp saiki mergo bedug wis kalah banter karo spiker,akhire akeh sing gowo spiker.
mengko suwi2 spiker yo ra kanggo..
sebab arep nang masjid di SMS.makane kolo wingi kulo pun matur,nek setan tenanan niku diwacakke ayat kursi insya Alloh setane kobong.....!!
tapi nek setan wujud menungso sing arep ngrusak kemandirian budaya bangsa ini, ayat kursi di gunakke tapi ayate sing ditinggal,kursine balangke..?!!! 

Banyak pecinta dan pengagum Gusdur dinegeri ini salah satunya komunitas Gusdurian yang tidak asing di telinga pembaca.
foto from fb M.Ainul yakin

Bagi kalian para pembaca yang masih keturunan Jawa atau mengerti bahasa Jawa pasti merasa terpukul dengan wejangan beliau ketika di era yang seperti ini.
Semoga kita semua tetap diberikan hidayah dan umut yang panjang agar kita semua dapat meniti kehidupan yang lebih baik dan bermanfaat bagi sekitar kita.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Hukum Adat Jambi Yang Jarang Diketahui Banyak Orang

15 Jawaban Pelbagai Problematika Puasa

Tobatnya seorang pelacur